Aangekomen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van hannah - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van hannah - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg hannah

16 Januari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

10.30 Aangekomen op de bestemming! Vanochtend om 10 uur ben ik vertrokken. Ik ben op de fiets gestapt en nu een half uur later ben ik veilig aangekomen op mijn bestemming. Zoals verwacht hier en daar wat wind tegen, maar verder is de reis gegaan zoals gepland.

Eerst heb ik mijn fiets weggezet in de fietsenstalling in de Kerkstraat. Daarna was het nog geen 5 minuten lopen naar de eerste bestemming. Het is half 11 en ik ben blij dat ik er ben. Ik zit nu lekker te genieten van een bakje thee bij cafe de Kleine Werelt, om zometeen dan toch echt te starten!

Ik ga opzoek naar de ingredienten voor een worteltaart. Ik neem jullie dus ook graag mee op dit avontuur, zodat jullie weten hoe ik dit doe en wat er nodig is voor het maken van een worteltaart. Mijn boodschappenlijstje ligt klaar en ik kan niet wachten om alles te gaan halen.

Ik heb een hele zaterdagmiddag om de onderstaande ingrediënten te halen:

Bloem
Bruine Suiker
Eieren
Olijfolie
Zout
Bakpoeder
Gember
Wortel
Walnoot
Roomkaas
Boter
Poedersuiker
Vanille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2014

De eerste ingrediënten

16 Januari 2014

Aangekomen
hannah

Ik ben Hannah en ik maak een worteltaart. Mijn reis over het verkrijgen van de ingrediënten in een straat in den Bosch, deel ik hier met iedereen die het interessant lijkt.

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 1022

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: