De eerste ingrediënten - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van hannah - WaarBenJij.nu De eerste ingrediënten - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van hannah - WaarBenJij.nu

De eerste ingrediënten

Blijf op de hoogte en volg hannah

20 Januari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zaterdagochtend, 11 uur. Ik ben echt begonnen. Ik ben richting de Vughterstraat gelopen. Als eerste kwam ik langs Parti. Een heerlijke notenwinkel. Het ruikt er heel erg lekker als je binnenkomt. Noten, koffie en chocolade is er allemaal te krijgen. De noten liggen al vooraan in de winkel, mooi zichtbaar in bakken. Alleen al de geur zorgt ervoor dat ik hier graag binnenkwam. Het is een smallere winkel met een witte gevel. Een heel erg mooi pand.
Hier had ik alleen wat walnoten nodig. Die heb ik hier dan ook gehaald. Heerlijke walnoten van een goede kwaliteit.

Daarna ben ik doorgelopen naar Simon Lévelt. Schapenmarkt nummer 39, een hoekpand. Daar heb ik vanille kunnen krijgen. Simon Lévelt is wel een wat bekendere winkel. Het is een Koffie en thee winkel, waar je veel theekruiden en koffiebonen kunt krijgen. Het ruikt hier heel lekker naar vele kruiden en versgemalen koffie. Ondanks dat ik koffie niet lust, hou ik heel erg van de geur. De koffie wordt versgemalen in de winkel. Wat ook zorgt voor die heerlijke geur. Je kunt hier proeven, een echte aanrader om hier langs te gaan. Het personeel is erg vriendelijk en heeft veel verstand van de verschillende soorten koffie en thee. Ze helpen je erg graag om een goeie, leuke maar vooral lekkere keuze te maken. Wat bij jou past. Ik heb verschillende kruiden geroken om een lekker theetje uit te zoeken.

Ik heb ondertussen al twee ingrediënten van mijn lijstje af kunnen strepen. En ben klaar om de rest ook te gaan halen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2014

De eerste ingrediënten

16 Januari 2014

Aangekomen
hannah

Ik ben Hannah en ik maak een worteltaart. Mijn reis over het verkrijgen van de ingrediënten in een straat in den Bosch, deel ik hier met iedereen die het interessant lijkt.

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 1023

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: